Vow to Fashion

sobota, april 20, 2013

Gift. Blogger's handmade gift




I love it!
Včeraj me je popolnoma nepričakovano presenetila Patricija, nova bloggerka - katero lahko prečekirate TUKAJ - BLOG, ter mi podarila ročno narejen kompletek nakita.

Že prej sem ga namreč komentirala na instagramu, ker mi je bil design in barva zelo všeč - vendar nikakor si nisem predstavljala da ga bom lahko kdaj nosila.

Zato, Patricija hvala! :*

Kako neverjetno lepo je dobiti darilo ter že samo pozornost - ko jo najmanj pričakuješ.

Lep vikend vsem :*

5 komentarjev:

  1. res je nekaj posebnega. :)
    komaj čakam, da skombiniraš tole. :)

    xoxo, Nina

    OdgovoriIzbriši
  2. Glad to see you love handmade jewelry! I make jewelry as well. please check out my Shop. www.etsy.com/shop/manimatch

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ofcourse, it's all the work and love that's in that jewerly :)

      I will! :)

      Izbriši
  3. To pa je res zelo lepo od Patricije. Bom si ogledala njen blog (: In verižica je prečudovita :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you all for your comments, I read them all and I always try to visit your blogs if u have them.

They really mean a lot to me,

Katja

 
© Design by Neat Design Corner